Reklamacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Pamiętaj, zwracany towar nie może być używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Koszty z tytułu odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres tj. GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE Spółka z o.o., ul. Fabryczna 13/1, 65-410 Zielona Góra lub też mailowo na adres: sklep@dobrenotebooki.pl. W przypadku wątpliwości Klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 68 419 03 15.

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Jeżeli towar ma wadę, Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.
  • żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj.,

GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE Spółka z o.o., ul. Fabryczna 13/1, 65-410 Zielona Góra.

W wypadku Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta koszt dostarczenia pokrywamy my.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.

Jak to działa?


Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować?
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. WYPEŁNIJ formularz reklamacyjny

Po wykryciu wady towaru wypełnij przygotowane przez nas zgłoszenie reklamacyjne. Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Po wykryciu wady w produktach zakupionych w sklepie internetowym masz prawo do:
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady.
Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.

2. SPAKUJ
Starannie zapakuj uszkodzony towar, a do paczki dołóż wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu.

3. ODEŚLIJ DO SKLEPU WWW

Wadliwy towar wyślij pod adres:
Sklep DobreNotebooki.pl
ul. Fabryczna 13/1
65-410 ZIelona Góra
Polska
z dopiskiem: „REKLAMACJA WWW”

4. ROZSTRZYGNIĘCIE REKLAMACJI

Reklamacje - wyłączenie rękojmi

Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów będących Przedsiębiorcami oraz będących Przedsiębiorcami z uprawnieniami Konsumenta.

---------------------------------------------------------------------------------


Zwroty

Odstąpienie od umowy sprzedaży

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Pamiętaj, zwracany towar nie może być używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Ważne - zwrot lub wymiana kupionego laptopa jest możliwa w ciągu 14 dni od zakupu.
Wymagane jest, aby zwracany sprzęt był w stanie nienaruszonym, nie noszący żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia) oraz bez aktywacji systemu Windows. Aktywacja systemu Windows jest traktowane jako użycie sprzętu.

Koszty z tytułu odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.

Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.


Formularz zwrotu znajduje się tutaj: FORMULARZ



Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres tj.:
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE Spółka z o.o., ul. Fabryczna 13/1, 65-410 Zielona Góra
lub też mailowo na adres: sklep@dobrenotebooki.pl

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.

Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

W wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.